sobota, 23 stycznia 2016

"Rusz z kanapy cztery łapy"

Przeglądając psie blogi natknęłam się na wyzwanie u Astora "Rusz z kanapy cztery łapy" . Całą instrukcje znajdziecie na blogu Astora. Wyzwanie nakłania do zrobienia czegoś więcej, ja zdecydowałam się na wypełnianie listy przez cały rok, oczywiście nie wykluczam, że uwiniemy się z tym szybciej :)
Oczywiście, niektórych zadań nie damy rady wykonać ze względu na niechęć Nuki,Pamiętajcie nic na siłę! Wszystkie ukończone zadania wraz z notką i zdjęciem będą pojawiały się na bieżąco tutaj

Niektóre zadania wykonamy już dzisiaj oczywiście niewielką ilość, mamy czas przecież do końca roku ! :D Jak zawsze zapraszam Was do komentowania, jest to wielka motywacja, dziękuje Wam również za odzew pod ostatnim postem. Do zobaczenia !





24 komentarze:

  1. Jestem przekonana, że dacie radę wykonać te wszystkie zadania w rok a nawet miesiąc. Będziecie dodawać wyzwania oraz pisać o postępach? :))

    Pozdrawiam, obserwuję i zostaję na dłużej!
    neronon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie :) wszystkie postępy będziemy dodawać w zakładce "wyzwania czas zacząć" pozdrawiamy Nero i Miki ! :D

      Usuń
  2. Życzę powodzenia :) trzymam kciuki i czekam na efekty :) pozdrawiam

    -----------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! :D Ja w tym roku postanowiłam, że będę więcej spacerować i jak na razie w styczniu idzie nam całkiem dobrze. Czekam na efekty Twojej pracy! :)

    Pozdrawiam
    with-astra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każde postanowienie jest dobre gdy chodzi o dobro psiaka :) Efekty już wkrótce ! :D

      Usuń
  4. Dzięki wielkie za udział! ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w zadaniach :D na pewno dacie radę je wszystkie wykonać. Swoją drogą to super sposób na zmotywowanie się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo, również uważam, że jest to naprawdę fajna zabawa i tak jak już wspomniałaś sposób motywacji :)

      Usuń
  6. W rok to na 99,9% wykonacie wszystkie zadania.
    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo ! :D Już zabieramy się do roboty grunt, aby była to fajna forma zabawy :)

      Usuń
  7. Powodzenia! Może i my weźmiemy udział :D

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzwanie jest super formą wspólnej zabawy z psiórem :) my również pozdrawiamy ! :D

      Usuń
  8. Życzymy zrealizowania wszystkich planów! Na pewno wam się uda! :) :)
    Pozdrawiamy i trzymamy kciuki oraz pazurki! :D
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo za motywacje, również pozdrawiamy ! :D

      Usuń
  9. życzę powodzenia! trzymam za Was kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawe wyzwanie, sami chętnie się za takie zabierzemy, w końcu trzeba się ruszać, a nie lenić na kanapie. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, również wykonuję to ''miesięczne'' wyzwanie, ale nadal go nie skończyłam a miesiąc minął już daaawno. No, ale przynajmniej jest ciekawe i warte podjęcia się, z Suńką punkcik wyzwania do punkcika i prawie wszystko zrobione :) Wam również życzę powodzenia i wytrwałości, można się świetnie bawić, choć na dwugodzinny spacer nie zawsze łatwo znaleźć czas ;) Ładny graficznie blog ^^ - mój bardziej zagmatwany ;)

    _____________________________________________________________________
    tropemsaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczy się czas ja również jego sporo nie mam dlatego też te wyzwanie robiłam sobie na rok czasu zawsze mogę do niego wrócić :) Pozdrawiamy ! :)

      Usuń

Wasze komentarze dają mi wielką motywację do działania

Obserwatorzy