wtorek, 19 stycznia 2016

Dzień jak co dzień

Jak na razie moje postanowienia co do Nuki jak najbardziej się urzeczywistniają z tego też powodu postaram się zrobić specjalną zakładkę na blogu, dla danego miesiąca i osiągnięć zaplanowanych na każdy z czterech tygodni. Może to trochę się nie klei, ale damy radę.

Tyle z organizacji teraz czas na to co się działo z Nuką i jej misją "Z kanapy na podwórze"
Dziś kolejna fotorelacja, ale myślę, że jest to lepsze niż paplanie o rzeczach wiadomych

Śnieg spadł a z nim ciekawe patyki



No okey, ale chyba jeden dzień sobie poleniuchować można ?

Taki o to słoik imienny chyba wiadomo do kogo należy


Wieczorem jakoś takoś nawet zabawek nie tyka

szaleństwo



A dawaj mi to

Dziękuje za uwagę zdjęcia trochę nie mrawę, ale damy radę

8 komentarzy:

  1. Hahaha! Jak tylko zobaczyłam pierwsze zdjęcie, od razu stanęła mi przed oczami moja Nel. Ona tak kocha badyle, że najchętniej złapałaby wszystkie do pyska i zaniosła do domu. No. Przynajmniej na spacerze nigdy nie jest nudno i bez problemu mogę ją rozruszać, kiedy jakiś rzucę ;)
    Uhuhu, jaki fajny słój. Czyżby były w nim smakołyki?
    Fajne zdjęcie, dziękuję za odwiedziny u siebie!
    Pozdrawiam ciepło, ściskam mocno i zapraszam na czarnekudelki.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za komentarz to strasznie motywuje :) A na bloga zaglądam i to bardzo często. Również pozdrawiam cieplutko. :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny piesek :) Sama miałam kundelka przed Sarą, to są bardzo wdzięczne psy. Miała 12 lat ale niestety musieliśmy ją uśpić bo miała zaawansowanego raka i nie dało się jej uratować :( Pozdrawiam i obserwuje :)

    ------------------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najgorsza jest strata oddanego psiaka :( My również pozdrawiamy i obserwujemy :)

      Usuń
  3. Bardzo ładny psiak :)
    Podoba mi się wygląd bloga, bardzo przejrzysty i czytelny. U nas również sporo śniegu, a słoiczek na smaki (?) pomysłowy i ładnie wykonany :D
    Pozdrawiamy; http://psotaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :) Komentarz strasznie motywujący. Pozdrawiam cieplutko :D

      Usuń
  4. Oj jaki zadowolony psiak! <3 Takie widoki jak na Twoich zdjęciach to ja lubię najbardziej! :D
    Pozdrawiamy, Gabrysia i Maniek z http://maniolowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za motywację :) Moja kudłata również pozdrawia psiaki :D

      Usuń

Wasze komentarze dają mi wielką motywację do działania

Obserwatorzy