piątek, 22 stycznia 2016

My się jeszcze nie znamy

Wpis dzisiejszy będzie odwołaniem po części do mojego gapiostwa, no bo jak tu pisać posty o psie bez wiedzy czytelników co to za pies i skąd on się urwał ? Szczerze powiedziawszy taki post już gościł na blogu, lecz coś mi tam nie pasowało, a to przekombinowane, a to nie takie, więc w porywie chwili usunęłam go i może było to słuszne. Dlatego też dziś naprawiam swe błędy i zapraszam was na garść informacji o kudłaczu.

Imię : Nuka 
Wiek : ok. 2 lata
Płeć : samica
Rasa : mieszana
Maść : czarna-podpalana 
Nuka jest bardzo radosnym psem, wręcz za bardzo. Kocha jedzenie, zabawki , swoje wyrko.Potrafi udawać groźnego psa jednak gdy przyjdzie co do czego Nuki nie ma. Uwielbia dominować, warczeć na słabszych w swoim stadzie ( mój młodszy brat ) , gryźć co popadnie. Nie lubi noszenia na rękach, chociaż kto by chciał takie grubasa na ręce brać. Jest czasami nieposłuszna. Chodzi własnymi ścieżkami nie lubi uwięzi. Lubi towarzystwo innych zwierząt, choć nie darzy sympatią kotów.
Jest doskonała i kocham ją ponad życie.



Idealna.
*Boi się weterynarza
*Nie lubi, gdy ktoś lub coś na nią dmucha
*Kocha ciepło, nawet latem potrafi położyć się pod kołdrą
*Zabawki nie wytrzymują z nią jednego dnia
*Podlizuje się najwyższemu w stadzie ( w tym wypadku mój tata )
*Nie lubi długich podróży autem 
*Nie potrafi stać w bezruchu, przez co trudno robić ładne zdjęcia
*Uwielbia patrzeć przez okno
*Jak już mówiłam KOCHA JEDZENIE


To na tyle w tym poście dziękuje, że jesteście ze mną każdy komentarz mnie motywuję do działania Wkrótce nowy wpis z inną tematyką :) Podawajcie w komentarzach linki do waszych blogów a na pewno pojawią się w zakładce "W misce schowani"







12 komentarzy:

  1. Weszłam do Was na bloga pierwszy raz i fajnie, że zobaczyłam ten post, bo mogłam od razu poznać Nuke. Jest ślicznym i cudownym pieskiem! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    Zapraszam,
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo :) Również pozdrawiamy ! A blog juz jest w naszych obserwowanych :*

      Usuń
  2. Nuka jest śliczna, fajnie ją opisałaś :).

    Pozdrawiamy E&D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale jest słodka, cudowna! :)

    ----------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog i slodka Nuka :D podoba mi się wygląd bloga :) obserwuję
    zapraszam http://labowamania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nuka dziękuje i właścicielka również na pewno zajrzymy :)

      Usuń
  5. Gdy czytałam o charakterze Nuki myślałam, że ktoś opisał mojego M.!
    Czym się zajmujecie? Piękny wygląd bloga przez co przyjemnie się go czyta, autorka ma talencik! :))

    Pozdrawiam, obserwuję i zostaję na dłużej!
    neronon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo za ogromną motywacje ! :D Bloga obserwujemy i czytamy na bieżąco , pozdrawiamy cieplutko

      Usuń
  6. Czytamy i oglądamy. W jakim programie edytujesz zdjęcia?
    http://coczekadzeka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pic Monkey - darmowy program do obróbki zdjęć :)

      Usuń

Wasze komentarze dają mi wielką motywację do działania

Obserwatorzy