piątek, 29 stycznia 2016

Projekt DIY - kokardka na szyje

Od jakiegoś czasu przeszukiwałam sklepy zoologiczne w poszukiwaniu kokardki dla kundelka, ani to cena mi nie odpowiadała ani to kolor, więc zdecydowałam się na własna projekt DIY - co prawda bardzo proste, bardziej skierowany do leniuszków :) Tworząc dla was DIY wzorowałam się na tym filmiku









*boki zamiast rogi
*bokami zamiast rogami

I jak łatwe ? ŁATWE ! Projekt bardzo prosty, oczywiście w sklepie znajdziemy ładniejszą kokardkę, ale czy nie lepsza jest satysfakcja z własnego dzieła ? :) Dziękuje za każdy motywujący do działania komentarz ! :D

7 komentarzy:

  1. Jak Ty to robisz? Właśnie dziś o tym myślałam, bo zobaczyłam na karusku kokardki haha :D Jutro podziałamy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna:) wydaje mi się że nawet ładniejsza niż ze sklepu :)

    --------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy ! :) Niestety materiał, który wykorzystałam mógłby być grubszy bo niestety kokardka nie "stoi" prosto tylko wisi ;)

      Usuń
  3. Bardzo fajny pomysł, ale nie dla nas. Mój psiak nie lubi dodatków, Nuka ślicznie wygląda :)

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo, Nuka również dodatków nie lubi tylko, że na razie nie wiem jak się zabrać za gryzienie ;)

      Usuń
  4. Śliczna Ci wyszła ta kokardka! Aż sama poszukam w domu jakiegoś kawałka materiału i spróbuję zrobić, żeby zobaczyć czy w ogóle się do tego nadaję - jeżeli mi wyjdzie kupię jakiś ładny materiał w kolorze pasującym Wilsonowi i zrobię mu taki dodatek, chociaż nie jestem pewna czy będzie z niego zadowolony. Pozdrawiamy. c:

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dają mi wielką motywację do działania

Obserwatorzy