piątek, 5 lutego 2016

Top 3 ras nie dla mnie

Post " Top 5 ras o których marzyłam dawno temu " został przez was pozytywnie odebrany, dlatego też zdecydowałam się na kolejny post z serii Top jednakże trochę inaczej bo tylko 3 rasy :)
Źródło : Google


                                                   
    Źródło Pinterest  oraz  Pinterest


 Nigdy, ale to przenigdy do tych małych psiaków miłością nie pałałam. Uważam, że małe pieski nie są dla mnie, muszę mieć co przytulić, a nie bać się podnieść te chucherko ;) Niestety charakter tej rasy również mnie nie przekonuje, po prostu nie są dla mnie z wyglądy, charakteru i wielkości 



    Źródło Pinterest   oraz   Pinterest


Na tej rasie się kompletnie nie znam więc jeśli coś palne to bardzo przepraszam. Przeraża mnie ogólnie ich masa, chudość coś kompletnie nie dla moich oczu, nie mogłabym z takim psiakiem być pod jednym dachem. Oczywiście podziwiam osoby, które takie psiaki jeszcze trenują, bo są to jednak charty jedne z najszybszych, kwestie gustów zostawiam, bo jednak nie chce wywołać tutaj burzy





    Źródło : Pinterest oraz Pinterest


Tylko i wyłącznie do tej rasy z Top 3 ras nie dla mnie mam tylko jedną uwagę, a mianowicie pielęgnacja, moja zmora gdybym miałam pielęgnować Nuke zwariowałabym natychmiast z tym moim czortem. Tutaj post z pielęgnacji : Biały Maltan, a ja żałuje, że nie mogę bardziej wypowiedzieć się o wadach tej rasy



Dziękuje wam bardzo za czytanie mojego bloga :) Następny post już w niedziele, dlaczego nie jutro ? A to dlatego, że szykuje coś super ! :) A jaka rasa jest nielubiana przez was ? Pozdrawiam :)



11 komentarzy:

  1. Ja chyba nie mam rasy, której nie lubię, może kilka. Jakos nie pałam ogromną miłością do molosów, tylko klika lubię, nie przepadam za małymi rasami. Co do Greyhound, to jedyny chart, który mi się właśnie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dogodzimy każdemu :D O gustach się nie rozmawia :P Pozdrawiamy ! :)

      Usuń
  2. Ja bym zdecydowanie nie mogła mieć małego psa - jedyny niski którego bym rozważyła to basset ;) Z dużych - myśliwskie, to kompletnie nie jest podejście do zycia dla mnie.

    Śledzie pozdrawiają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja szczerze powiedziawszy bałabym się, że takie małego przydepnę, ale jak kto woli :)

      Usuń
  3. Ja też nie przepadam za yorkami lubie duże psy :) masz racje kiedyś widziałam charta to wyglada jak zabiedzony,a one już taką maja urode:)

    ------------
    swiatsary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy pies jest inny, mnie takie pieski w pewnym sensie odrzucają, ale to już zależy od indywidualnych upodobań

      Usuń
  4. A ja wolę małe psy, to zależy na jakiego yorka trafisz, nie wszystkie to kanapowce, których nie wolno tykać! :)

    fastyork.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy też od wychowania jak widzę kolejną babcie, która bierze na rączki swoje szczęście, które aż wyrywa się żeby kogoś "zjeść" to krew mnie zalewa, oczywiście kaprys jest inny :)

      Usuń
  5. Czyli wychodzi na to, że preferujesz średnie/duże psiaki? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyli wychodzi na to, że preferujesz średnie/duże psiaki? :)

    OdpowiedzUsuń

Wasze komentarze dają mi wielką motywację do działania

Obserwatorzy